úterý 31. března 2015

JARNÍ WISHLIST

Pokud se rády inspirujete, nakupujete a oblečení a bot nemáte nikdy dost (jako já :D), bude dnešní článek přímo pro vás. Jelikož je pár posledních dní pěkně hnusně a zataženo, nemohla jsem pro vás vyfotit to co jsem potřebovala k recenzi a tak si dneska dáme můj wishlist na jaro ;)

1. Melissa balerínky - jako první mám věc, po které toužím asi nejvíc. Já, odpůrce balerín, bych si chtěla pořídit tyhle krásné Melissky s velkou mašlí, do kterých jsem se fakt zamilovala. Jsou sice fakt drahý a stojí víc, než bych byla ochotná za baleríny dát, ale v dubnu mám narozky, takže...:D
2. mikiny/svetry - zjistila jsem, že mám obří nedostatek mikin a tenčích svetříků pod křívák nebo jarní bundičku. Většina svetrů co mám jsou tlustý a chlupatý a to se už na jaro přece nehodí, že. Takže něco slabšího si musím nutně pořídit.
3. obyč trička/topy - úplně basic a obyčejných triček taky moc nemám. Mám je sice uvedené skoro v každém wishlistu ale většinou dávám přednost koupi jiných věcí a na ty topy furt tak trochu zapomínám. 
4. Nike boty - ty taky vlastně moc nepotřebuju, ale strašně se mi líbí a vůbec bych se nezlobila, kdyby byly moje :D Uvidíme, jestli na ně přijde řada.
5. křivák - tohle je věc, kterou vlastně taky moc nepotřebuju, protože mám všehovšudy už tři, ale zrovna ten černý co mám má stříbrné detaily a moje srdce by toužilo po nějakém se zlatými :D Nevím, pravděpodobně si ho pořizovat nebudu, protože si myslím, že z chladnějšího jara skočíme rovnou do léta a to už ho potřebovat nebudu...
6. kabelka - tu opravdu potřebuju. Vlastně ale vůbec nevím jak by měla ta moje vysněná vypadat, prostě  doufám, že jí někde uvidím, hned poznám, že je to ta pravá a budu spokojená :D
7. kimono - hit loňského léta, který mě tak trochu minul a tak to chci letos napravit a jedno kimono je už tak na cestě ke mě :)
8. roztrhané černé džíny s vysokým pasem - pro mě naprosto nesehnatelný kousek. Prošla jsem celou Plzeň a nic, doufám tak, že v Praze budu mít větší štěstí. Poradíte, kam pro ně zajít? :)

8 komentářů:

  1. Topy a křivák bych potřebovala taky :D

    OdpovědětVymazat
  2. Basic trička jsou to nejlepší, co v šatníku mám. Bez nich bych nemohla fungovat, takže ti fandím, abys s e k nim tentokrát už dostala :)

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Máme ty požadavky skoro stejný :) Takový křivák hledám už snad rok a ještě pořád žádný nemám, ale strašně se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  4. Na mém wishlistu mám taky basic trička, potřebuji doplnit zásoby! Kabelku jsem si zrovna objednala a na kimono mám také zálusk.
    Hezký post!

    OdpovědětVymazat
  5. já potřebuju teda hlavně tu kabelku!! moje je už tak 'ojetá', to je hrozný :D

    OdpovědětVymazat
  6. Obyč trika taky potřebuji a černý roztrhaný skinny jakbysmet. Viděla jen podobné v F&F :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle všechno by se mi také líbílo, kromě křiváku, který už naštěstí mám :) Po Melkách toužím také, akorát jsem pořád váhala kvůli ceně a teď ty, které chci, nikde nemají! :(

    OdpovědětVymazat
  8. Já si raději ani svů jarní wishlist nedělám, protože bych se pak rozbrečela, co všechno nemám! :-D

    + Pozvánečka na GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)