pátek 16. ledna 2015

PROSINCOVÝ INSTAGRAM + TIP NA SLEVU NA YANKEE CANDLE

Dneska se naposledy ohlédneme za Vánocemi v prosincové dávce Instagramových fotek ;) Zároveň mám pro vás takový malý tip pokud si plánujete pořidit nebo máte rády svíčky Yankee Candle. Na stránkách yankeesvicky.cz právě probíhá výprodej některých svíček a vosků, tak se tam rychle mrkněte než bude všechno rozebrané ;) Některé svíčky jsou zlevněné i o 50 %, což se podle mě dost vyplatí! Já už mám objednáno, chichi :D
předvánoční večer s Láskou Nebeskou a moje nejoblíbenější scéna z filmu :D /// Vánoční ráno s kakaem a domácí vánočkou /// náš stromeček...stýská se mi po něm :( /// chlebíčky prostě k Vánocům patří!
sváteční snídaně králů /// povánočního výprodeje v Lushi se muselo využít! Taky jste něco ulovily? /// Nový rok a dojídání a dopíjení zbytků ze Silvestra :D /// moje první YC svíčka ♥
po tom maratonu obžerství musím doplňovat vitamíny /// Pusheen, já košišta - strašně roztomilá a vtipná knížka, doporučuju :) ///takhle spinká naše mopsí miminko /// a nakonec kalorická bomba na večer - krupicová kaše, zbožňuju jí :)

Přeju vám krásný páteční večer, já akorát čekám až mi dovezou sýrovou pizzu, mňam! :)

8 komentářů:

  1. Mopsí miminko je roztomilý :) A krupicovou kaši tu já zase nesnáším :D. Hned bych Ti ty věci od Lush pokradla :D Skvělý fotky
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Haha, práve dnes ráno som raňajkovala krupicovú kašu a zamýšľala sa nad tým, čo to ešte vôbec niekto jedáva...:D
    **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
  3. Pusheen, já košišta mám taky, je to skvělý. A díky díky díky za informaci o yankee výprodeji, už jedou domů!

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý článek :) Na Yankee svíčky jsem včera taktéž koukala, ale mám doma 3 :) tak nejdříve vypálím ty a pak přijde řada na další objednávání :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky a jsem si jistá, že i zážitky stály za to :)

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ooooo, sýrová pizza! Krupicová kaše!... :))

    OdpovědětVymazat
  7. pusheen má knihu? :D to je skvělé!!

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)