čtvrtek 29. ledna 2015

NÁKUPY V PRIMARKU, ČÁST DRUHÁ - DOPLŇKY

Jsem zde s druhým nášupem z Primarku :D Žádné dlouhé okecávání na úvod - jdem se na to vrhnout, jak asi správně tušíte - málo toho rozhodně nebude :D
Na úvod tu mám tuhle skvělou věc, která vlastně ani nevím jak se jmenuje :D Ohřívací láhev? No nevim, prostě určitě víte a vidíte co myslím, skvělá věc když je zima nebo když trápí bolesti břicha ;)
Co jsem si určitě chtěla z Primarku přivést bylo povlečení. Mají tam totiž i rozměr na velkou deku pro dva a navíc za moc pěknou cenu....zároveň je tohle nejdražší položka z mého nákupu, rovných 18 euro. Jo a vybrala jsem si nádherný motiv New Yorku ♥
Do téhle roztomilé krabičky si plánuju dát prstýnky a náušnice, ve slevě za 3 eura ;)
Profláklý srdíčkový polštářek se mi bezvadně hodí na gauč, no nechejte ho tam, za 4 eura :D
Utěrky se hodí vždycky, k tomu není co dodat.
Tady na fotce taková směska blbostí, které sice nepotřebujete ale stejně si je koupíte protože jsou levný :D Pinzetky, gumičky, hřebínek na uhlazení mini vlásků, lepítka a houbičky na korektor :)
Takový "kelímek" na domácí pitíčko jsem si moc přála, takže jsem si ho hned musela vzít. Celkově v Primarku hodně často objevím věci, které třeba v Čechách sháním všude možně a nikde je nemají...
Do Primarku jsem jela s tím, že si tam hlavně musím koupit nějaký malý deštník do kabelky. Mám sice takový ten velký průhledný, ale ten není skládací a tak jsem většinou líná se s ním tahat :D No každopádně jsem na deštník ve finále zapomněla, takže jsem se pak do Primarku vrátila, popadla první deštník co jsem uviděla a rychle utíkala pryč :D
Čelenka, kterou jsem si musela vzít už jenom kvůli té ceně, 50 centů prosím.
Kabelek jsem si chtěla přivézt víc, ale nakonec mám jen jednu. Šedou, ve střední velikosti, za pouhých 5 euro. Já jsem spokojená.
v Čechách neskutečně drahé "kožené" rukavice, v Primarku ve slevě za 3 eura. Škoda, že mi jsou trochu větší :(
Kalhotky a ponožky, ty si musím z Primarku prostě přívést vždycky!
Tak a jsme u konce! Kdo jste byly v Primarku, tak asi víte, kolik tam mají bižuterie. Pokoupila jsem 3 náhrdelníky a jeden náramek, takže jsem se vlastně držela docela uzdě :D 

16 komentářů:

  1. Pořídila jsi tam strašně krásný doplňky a tak ty drobnosti :) Ponožky jsou sladký.
    Už si musím tu cestu do Primarku naplánovat :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Takovéhle blbinky by se mi doma také hodily :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké nákupy! Ta termoláhev vypadá skvěle, kalhotkám jsem taky neodolala, když jsem byla v Primarku. Za tu cenu, kdo by to tam nechal? :D

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. ach jo! ať už jsem v tom Primarku taky! samé skvělé věci! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  5. To je ráj tohle! :D Miluju články tohoto typu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné věcičky jsi si pořídila :) Super článek :)
    http://svetkossmetiky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Musím ti pochváliť náhrdelník na predposlednej fotke, krásny si si vybrala:) **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
  8. skvele nakupy;) primark maji pekne home doplnky:)


    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Koukám, že nákupy máme dost podobné :D Tu krabičku za 3 eura jsem tam taky nemohla nechat :))
    Utěrky si tam kupuju skoro vždycky, ale ty barevnější:D
    Lepítka za 50 centů mám taky :))

    Moc pěkné nákupy!

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
  10. Na bižuterii je Primark pověstný :) Krásně jsi pokoupila, já bych na to asi neměla nervy.

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. ta krabička je moc krásná :)

    PS: Moc ráda bych tebe a tvé čtenáře pozvala ke mě na blog, kde zrovna probíhá GIVEAWAY!
    http://www.lovies47.cz/2015/02/giveaway-02.html

    OdpovědětVymazat
  12. doplnky mám na primarku nejradši, jinak skvělý kelímek na pití!

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, můžu se zeptat jestli nevíš rozměry na povlečení? :-) Děkuji

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)