neděle 14. prosince 2014

RECEPT NA NEJLEPŠÍ A NEJRYCHLEJŠÍ CUKROVÍ

Dneska se s vámi podělím o naprosto boží recept na vínové cukroví. Tohle cukroví je vážně strašně rychlé a snadné, takže se perfektně hodí pro všechny, co na všechno měli hrozně moc času a nakonec skoro nic nestíhají (právě tak jsem na tom totiž momentálně já :D). Navíc na tohle cukroví potřebujete jen čtyři suroviny! Určitě se ho nebojte, my ho děláme vždycky z několika dávek protože se po něm zapráší jako po prvním :)
Na vínové cukroví budete potřebovat:
1 kostku másla nebo Hery
30 dkg hladké mouky
2 žloutky
4 lžíce bílého vína
+ moučkový a vanilkový cukr na obalení cukroví

Postup je úplně mega snadný. Všechny 4 suroviny prostě smícháte a rukama dobře propracujete, dáte odpočinout alespoň na pul hodinky do ledničky, poté vyválíte na placku a vykrajujete jakékoliv tvary chcete :) V troubě pečeme asi 10 minut na 180 stupňů. Doporučuju při pečení cukroví pozorovat, strašně se totiž nafukuje a to mě vždycky hrozně fascinovalo :D Hlavně teda když jsem byla malá, ale co že jo :D Když cukroví vyndáme z trouby tak ho ještě horké obalujeme ve směsi moučkového a vanilkového cukru. No a máme hotovo! Zbytek vína můžeme vyžahnout na oslavu jak rychle jsme stihly upéct takové dobré cukroví :D
Tip na závěr: i když v mnoha receptech na vínové cukroví chybí žloutky, tak je tam ale dejte, zkoušela jsem to i bez nich a nebylo to ono. A pokud si nebudete vědět rady na silvestrovské pohoštění, tak udělejte právě tohle cukroví, jen ho před pečením potřete vajíčkem a posypte třeba kmínem, paprikou nebo čím chcete, a máte výbornou chuťovku k vínu!

Přeju vám krásnou stříbrnou adventní neděli!

10 komentářů:

  1. Mňam:) Na Vánocích mám nejraději cukroví. Mohla bych ho jíst na kila :D
    Ale ten šok, když po svátkách člověk vleze na váhu za to asi nestojí :D i když...:))

    ...//Big Christmas Giveaway - Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se po Vánocích vyběhá :D Já bych taky bez cukroví nemohla bejt :D

      Vymazat
  2. klasické cukroví už mi moc nechutná, takže tohle určitě zkusím, navíc to vypadá úplně jednoduše :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle cukroví se u nás dělalo vždycky hlavně kvůli mě, je to moje nejoblíbenější cukroví :) A konečně někdo kdo ho zná, vždycky když jsem někde řekla, že děláme vínový cukroví, tak na mě koukali všichni divně :D

    OdpovědětVymazat
  4. Rozmýšľam, že aj keď máme napečeného už plno druhov, perníčky, linecké, tak by som pridala aj tieto, ale možno by som tam nastrúhala dnu trochu syru, alebo primiešala syrokrém, myslíš, že by to vyšlo? :D Lebo si naozaj myslím, že toho sladkého budú mať už všetci plné zuby :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že by to šlo, na slano jsem to už taky zkoušela a bylo to výborný ;)

      Vymazat
  5. Fuj tak tohle je jediné cukroví, co mi nikdy nechutnalo. Dělala ho vždycky babička. Jak je jednoduché, tak je i nedobré. Nic proti tobě (to opravdu ne), ale toto "cukroví" mi fakt nechutná. Sabina

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)