sobota 4. října 2014

TIP NA ESHOP - ITALIANFASHION.CZ

Vítám vás u nového článku!

Před nedávnem jsem dostala nabídku na zrecenzování jednoho produktu ze stránek italianfashion.cz a dnes jsem tady z recenzí ;) Konkrétně to bude recenze na černé, jednoduché a elegantní sako, které jsem si ze stránek vybrala. Je to zase něco jiného než na co jsem u mě zvyklí, outfity nefotím,ale řekla jsem si, že náhrdelníky tady u mě vidíte furt a tak je čas na změnu :) 
Nejdřív něco k eshopu. Jak už název vypovídá, je zaměřený na italskou módu, v nabídce ale najdete i nejrůznější doplňky, ať už se jedná o šály nebo šátky, mě osobně se velmi líbí nabídka bižuterie, je tam pár moc pěkných náhrdelníků a náušnic ;) Zaujala mě i nabídka hodinek, mají tam pár pěkných za hodně slušné ceny, ovšem silikonové hodinky Geneva si můžete koupit na eBay za 50 korun, takže do těch bych určitě nešla :)
Pokud by vás zajímalo poštovné, tak to je u objednávek na 600 kč zdarma, jinak stojí přes českou poštu 99 kč, přes zásilkovou službu Geis Parcel 89 kč, ale nejvýhodnější je samozřejmě nechat si poslat balíček na Uloženku, v tom případě vás vyjde doprava na 49 kč. Mě balíček dorazil do dvou dnů od objednání, takže vše v pořádku :)
Já jsem si tedy nakonec objednala černé elegantní sako, které jsem zrovna v tu chvíli nutně potřebovala. S kvalitou saka jsem naprosto spokojená a nemám mu co vytknout. Jen možná to, že podle mě neodpovídá velikosti L, nýbrž M, ale s tím jsem tak trochu počítala a záměrně si objednala větší. Sako má vevnitř moc pěknou krajku, která se netrhá (ani po praní) a vypadá opravdu kvalitně. Také se mi moc líbí tříčtvrteční rukávy, to mám u sak i bundiček hodně ráda a líbí se mi to víc než klasické dlouhé. Ještě bych měla poznamenat, že cena saka byla 599 kč, což je na sako asi normální cena, ale pro lidi zhýčkané eBayem jako jsem já to bude asi drahé :D ale na druhou stranu, tady je ta kvalita někde trochu jinde. A ještě jedna poznámka - těch flašek vlevo na fotce si nevšímejte, ty tam být neměly :D
A tady už můžete vidět sako v "akci" a také vlastně tak trochu můj outfit :D Celkově takhle chodím oblékaná ze všeho nejraději, džíny, conversky a sáčko nebo nějaká bundička, to mě baví :) Raději sice nosím zlato ale zrovínka tady na fotce mám stříbrné doplňky, občas to střídám. 

Celkově tedy můžu tento eshop doporučit, myslím, že stojí za to na něj alespoň mrknout :) Jak se vám moje nové sáčko líbí?

5 komentářů:

  1. Je moc pekne a outfity by jsi mela fotit!!!! Tenhle clanek me bavil mnohem vic nez tvoje kosmeticke... ps moc se mi libi tvuj styl...

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekné sako. Aj stránka vyzerá super. Fakt by si mohla fotiť viac outfitov! :))
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
  3. Sáčko se mi líbí moc i celý Tvůj outfit je skvělej :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. děkuju moc za komentáře, udělaly mi velkou radost, pokusím fotit i nějaké ty outfity, když se vám líbí :)*

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)