čtvrtek 16. října 2014

RECENZE: SLEEK MATTE ME ULTRA SMOOTH LIP CREAM

Zdravím své čtenářky!

Dneska mám pro vás připravený článek, který se bude týkat matných lip creamů na rty od firmy Sleek, protože já jsem si tyhle matné barvičky strašně oblíbila a poslední dobou po nich sahám opravdu hodně často ;) dnes to tedy bude především o superlativech, já jsem z nich totiž naprosto nadšená!
Jak víte, tak já miluju všechny matné věci na rty. Když nějaká značka přijde s něčím matným, tak se můžete vsadit, že si to dřív nebo později pořídím :D Efekt matných rtů se mi prostě strašně líbí, působí na mě luxusním dojmem. Samozřejmě, všechny matné produkty na rty mají své mínusy - především musíte mít rty v perfektním stavu, jinak to prostě bude vypadat blbě a neupraveně. Já je taky nemůžu nosit každý den, hlavně teď na podzim a na zimu trpím suchými rty, takže upřednostňuju spíš Carmex než cokoli jinýho :D 
Další nevýhodou je, že s tímto matným lip creamem můžete mít pocit jakoby takového stahování až pnutí rtů. Není to ale nic výrazného, jde si na to určitě zvyknout ale pokud budete matné barvy na rty zkoušet poprvé tak  vás to určitě může překvapit.
Já jsem si pořídila dvě výrazné barvičky, jednu typickou letní výraznou růžovou - 432 Brink Pink a pak druhou, naopak typickou barvu na podzim a zimu, krásnou temně fialovou - 431 Fandago Purple. Na rtech se mi líbí obě dvě a jsem si jistá, že obě dvě určitě vynosím ;) Navíc si plánuju pořídit ještě jeden odstín, konkrétně odstín Petal, což je nádherná jemná růžová barva, vhodná na každodenní nošení.

Co se týče vlastností a obalu, tak jak jsem psala nemám co bych vytkla. Obal je krásný, jednoduchý ale elegantní, není to žádný tenký plast ale opravdu bytelné balení. A vlastnosti, výdrž skvělá, vydrží jídlo i pití bez problému, je to opravdu držák. A pigmentace? Posuďte sami. Já myslím, že alespoň jeden odstín určitě potřebujete ;) 
Omlouvám se, že fotky rtů nejsou focené ze stejného úhlu, ale vyfotit si sama jen rty z blízka, to je pro mě nadlidský úkol :D Svůj účel ale snad splní.

Koupit můžete třeba na eshopu u Péťi, nebo kdykoli jinde, prodává je víc českých eshopů, cena je kolem 180 korun ;)

11 komentářů:

  1. ten svetlejší sa mi páči viac :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ty vypadají božsky, hlavně ten fialkový! :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. tie farby su krasne ale neviem asi by som si ich neupila,bojim sa toho že budem mat suche pery z toho a to mi vadi, vždy musim mat natrete balzamom

    OdpovědětVymazat
  4. Cena je fajn libi se mi ten purple :)

    OdpovědětVymazat
  5. Barvičky jsou to krásné, ale já více radši lesklé :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. Ten tmavý je podľa mňa krajší, ale oboje sú super! :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  7. Ta F..blabla Purple je skvělá!

    OdpovědětVymazat
  8. Hmmm....to se mi moc líbí! Sice mám menší rty ale myslím že tu petal by snesly, pokud bude ta barva tak krásná jak si ji představuju :D

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)