středa 29. října 2014

RECENZE NA DEODORANTY DOVE INVISIBLE DRY

Máte svůj oblíbený deodorant? Já ne, ráda zkouším nové a ještě se bohužel nenašel ten, který by mi na sto procent vyhovoval. Dříve jsem používala Niveu fresh bez aluminia, jenže ta mě z ničeho nič začala šíleně štípat v podpaží, takže jsem hledala náhradu. V létě mi moc vyhovovala Rexona Maximum Protection, kterou musí zaručeně vyzkoušet všichni, kteří mají problém s pocením, s ní se opravdu budete potit minimálně, já se nepotila (v podpaží) vůbec. Jenže teď už je podzim a mě Rexona přijde jako moc velký "driák", podle mě to nic extra "zdravého" nebude. Momentálně jsem ale testovala celou řadu  Dove Invisible Dry a Dove Maximum Protection s vůní granátového jablka - což je mimochodem to samý v bledě modrým jako už zmíněná Rexona. No a jak tahle řada obstála?
Obstála na jedničku. Nevím, jestli tahle řada opravdu nezanechává skvrny na 100 barvách ale já jsem po použití nikdy na oblečení flek nenašla. Používala jsem tedy jen deodorant ve spreji, což je moje nejoblíbenější forma deodorantu, ale maminka, které jsem věnovala tuhý deodorant, byla stejně nadšená jako já. Co hodně oceňuji, je to, že je deodorant šetrný k pokožce v podpaží. Já mám podpaží docela citlivé a mnoho sprejů mě prostě pálilo a štípalo. Tenhle ale vůbec, dokonce ani po holení necítím vůbec nic. Na vůni si také stěžovat nemůžu, deodoranty voní jemně, krémově, ostatně jako všechny Dove věci, krémy a tak. Určitě moc dobře víte jakou mýdlovou vůni mám na mysli. Nemám totiž ráda, když deodorant voní tak silně, že skoro přebije vůni parfému.
Nejdůležitější na deodorantu ale samozřejmě je, jestli se po něm potíme nebo ne. Já jsem za sebe s touhle řadou velmi spokojena, nikdy jsem neměla mokré podpaží ani jsem necílila pot, myslím že si vedl opravdu velmi dobře ;) Co se týče Dove Maximum Protection, tak také paráda, ten má opravdu velkou sílu a já si ho šetřím spíš na léto, přeci jenom se teď potím minimálně že jo. Tento antiperspirant je totiž určen pro osoby trpící nadměrným pocením a dokonce jsem četla, že by měl fungovat 48 hodin i po vysprchování!
Klidně si tedy deodoranty z této řady můžete koupit, já myslim, že vám určitě poslouží dobře! Já jsem v nich (a konkrétně ve verzi ve spreji) našla své nové oblíbence. K dostání jsou ve všech drogeriích za ceny kolem 80 korun, Maximum Protection za cca 150 ;) A jaký je váš oblíbený deodorant?

6 komentářů:

  1. Maximum Protection mám ráda, kupuji si ho pravidelně. Tenhle od Dove střídám s Rexonou :)
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  2. ja som od dove nemala žiadny deodorant ešte :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě jsem se nerozhodla, jestli pořídit Dove nebo Rexonu :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  4. Od Dove jsem ještě myslím žádný deodorant neměla. Právě používám Rexonu maximum protection a je skvělá! :) A jinak ty deodorandy tak různě střídám, ale nejčastěji si kupuju právě Rexonu
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám s Dove právě ne zrovna nejlepší zkušenost, ale taky to už je nejmíň dva roky zpátky, abych řekla pravdu. Možná... loni jsem měla právě ten grepový deodorant, ale co se týče tuhých verzí, tak vždycky střídám Niveu, ale ani s ní nejsem nijak moc spokojená. Možná by to chtělo zkusit něco nového, možná bych si alespoň na sport vyzkoušela tu Rexonu, za zkoušku nic nedám, uvidíme. :-)

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)