čtvrtek 9. října 2014

LIMITOVANÉ EDICE CATRICE - PODZIM 2014

Dneska si dáme trochu netradiční článek protože vám ukážu na co se můžeme v nadcházejících měsících těšit v našich drogeriích - dneska se konkrétně podíváme na zoubek dvěma limitkám značky Catrice. Tato značka je moje opravdu hodně oblíbená, většina produktů jsou super věci za super ceny :) Sehnat Catrice produkty je ale občas celkem oříšek, najít je můžete v některých prodejnách Rossmann, na internetu si můžete najít prodejnu ve vašem okolí, kde Catrice nabízí :)

První limitka se jmenuje "Feathered Fall" a měla by k nám dorazit každým dnem, pokud ještě nedorazila (asi týden jsem v Rossmannu nebyla, takže nejčerstvější informace nemám). Tahle limitka je naprosto boží, už jsem měla možnost si jí v Německu osahat a řeknu vám, ty stíny, ty vážně potřebujete! Jsou úplně krásné, máslové a hlavně nádherně třpytivé, já nutně potřebuju alespoň dva odstíny :D Určitě se na ně alespoň jděte podívat, já jsem z nich byla naprosto unesená....pojďte se podívat co v kolekci najdete ;)
třpytivé oční stíny
tekuté oční linky s duhovým efektem
rtěnky s lesklým finišem 
lesk na rty se zlatými pigmenty
luxusní laky na nehty
 třpytivý zelenomodrý top coat 


Druhá limitka "Check & Tweed" je v trochu tlumenějších, teplejších tónech a je také na podzim jako dělaná. Musím říct, že mě sice zaujala méně než ta předešlá, ale teda ty rtěnky, ty vypadají perfektně! Teď jen doufat, že se kolekce dostane i k nám :) Někde jsem četla, že se dostane, jinde zase že jen na Slovensko....takže nezbývá než čekat a doufat. 
paletky zapečených stínů s perleťovým efektem
fixační gel na obočí
rtěnky se sametově matným finišem
rozjasňující pudr
laky na nehty s perleťovým efektem

Které produkty z limitek vás zaujaly? Já si pár věcí určitě pořídím :) V příštím článku se mrkneme na Essence limitky, tak se můžete těšit, hezký pátek!


5 komentářů:

  1. Tak ta prvni ma krasny fialovy odstiny, stiny a rtenka.
    Beautyof pink

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že nemám Catrice nikde blízko v drogerii, mrkla bych se storpocentně na ty rtěnky, ty vypadají hodně dobře :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  3. Ta druha limitka Check & Tweed uz na Slovensku je. Ruze maju divne odtiene a navyse maju len 1 gram.

    OdpovědětVymazat
  4. Zaujalo mě všechno, super limitky :) Hned je pak musím omrknout, hlavně ten design řas je skvělej
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Tie laky na nechty od Catrice sú úžasne hneď mi padli do oka :D
    http://rebekalifesryl.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)