čtvrtek 23. října 2014

CO UVÍZLO V INSTAGRAMU - ŘÍJEN

Pro všechny, kteří nemají Istagram nebo mě nesledují, tu mám shrnutí za uplynulý měsíc! Omlouvám se, že většina fotek jsou samý dobroty, když ale ono to jídlo je tak strašně fotogenický! :D Mějte fajn čtvrtek!
Borůvkové smoothie, už jsem říkala jak strašně smoothie miluju? :D /// Naprosto luxusní pizza s rucolou a parmskou šunkou /// To jsem takhle jednou pekla cheesecake, kterej se mi teda náramně povedl (samochvála smrdí, já vím :D).../// jeden večer s přítelem, Monopoly a kuřecíma nugetkama, mini hermelínkama a dalšíma dobrotama....někdy jde prostě zdravá strava stranou no :D
Vždy když jsem v Německu, tak se koukám po Müllermilch limitkách, tahle byla obzvlášť luxusní :) /// Je podzim a podzim znamená co? Dýňová polévka! Jestli jste jí ještě nikdy nezkoušely, tak moc doporučuju /// Přítel měl narozeniny a jelikož je to velký fanda Star Wars, tak jsem mu vyráběla tyhle muffinky...úspěch měly velký ;) /// A další je jeden z nejlepších obědů vůbec...aneb když prostě nevim co by, uvařim celozrnné špagety, na to omáčku z rajčat a cukety, kupa parmazánu a neexistuje nic lepšího a zároveň tak jednoduchýho :)
Pod hromadou tvarohu, banánu a kakaa se skrývají cizrnové lívanečky /// Tak tenhle vánoční skvost jsem objevila v sekáči jen za 50 korun! Nemohla jsem odolat :D /// Ano, budu zase bělit zoubky, ale asi to nechám až po novém roce... /// A na závěr nádherný náhrdelník z eBay, který je úplně bombový a hodí se ke všemu! 

V sobotu čekejte článek s eBay tipy na vánoční nezbytnosti, už se nám to pomalu ale jistě blíží ;)

14 komentářů:

  1. proč skoro nikde neukazuješ obličej?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednoduše protoze nemám potřebu se ukazovat:) ale na instagramu normálně svoje fotky sdílím, jen je nedávám sem :)

      Vymazat
  2. Svetr je naprosto parádní, ten chci :D Náhrdelník je taky krásnej a všechny ty dobroty bych si dala :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. je tam nějaká značka na tom? rozhodila bych síť na ebay =D

      Vymazat
    2. Na cedulce je napsáno Angel Avenue ale zrovna dneska jsem ho při brouzdání na internetu našla tady: http://www.yesstyle.cz/cz-detail-1193201-cerveny-svetr-se-sobem.html

      Vymazat
    3. je fakt boží! :) mám podobné tričko :)

      Vymazat
  4. ten vánoční svetr je úžasnej! <3

    OdpovědětVymazat
  5. Ani nevím, proč jsem tě nesledovala na insta :-) Ode dneška sledujiii :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vždy se ráda podívám na fotky i po druhé zde na blogu :). Ten vánoční svetr je zkrátka boží ale utěšuji se tím že jsem sehnala také pěkný vánoční svetřík v Gatu :). Fotky jsou skvělé jako vždycky a chtěla jsem se zeptat, nemohla bych poprosit o recept na cheesecake?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně Romanko, dělala jsem ho podle tohoto receptu z Apetitu: http://www.apetitonline.cz/recepty/1517-cheesecake.html

      Vymazat
  7. Ten svetr je naprosto boží! :)
    http://svetkossmetiky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)