středa 21. května 2014

LIMITOVANÁ EDICE NUDE RTĚNEK OD LOREAL

Protože tahle skvělá limitka nude rtěnek Loreal se na našich drogérkových pultech moc dlouho neohřeje, ukážu vám jeden krásný odstín dnes, abyste si kdyžtak stihly nějakou pěknou pořídit! Rovnou říkám, že podle mě za to tyhle rtěnky stojí i když by mohly být levnější....ale k tomu se dostanu :)
U nás v drogeriích by mělo být dostupných 5 odstínů: Doutzen´s nude, Eva´s nude, J Lo´s nude, Julianne´s nude, Freida´s nude.
Na oficiálních fotografiích je ale odstínů 6 nebo 7, což znamená, že se k nám zase nějaké nedostaly :D O víkendu jedu do Německa tak to omrknu a dám vám vědět jak to tam vypadá, chtěla bych si kdyžtak ještě nějaký ten odstín pořídit :)
Co vás musí zaujmout na první pohled je určitě nádherný, matný, černý obal rtěnky na kterém je zlatý podpis herečky, po které se rtěnka jmenuje. Vypadá to opravdu nádherně a já bych na první pohled vůbec neřekla, že se jedná o drogerkové rtěnky. Co se týče samotné rtěnky....nečekejte velkou pigmentaci. Konkrétně můj odstín Doutzen´s nude (láska na první pohled) je pigmentovaný poměrně slabě, nečekejte barvu jako má rtěnka v tyčince. Rtěnky jsou hydratační, příjemně krémové....pro mě ideální na léto kdy si nechci rty zatěžovat těžkou rtěnkou. Co se mi strašně líbí je lesk rtěnek, konkrétně ta moje hází takové pěkné odlesky, na rtech vypadá moc hezky přirozeně ale zároveň je i zajímavá ;)
Jak už jsem psala výše, jedinou vadu vidím v ceně. Doporučená cena je 299 kč, což mě osobně přijde dost. Naštěstí na ní měli u Rosmanna akci, takže mě vyšla o stovku méně, což už byla cena přijatelnější :) Rtěnky vám určitě doporučuji ale pokud hledáte něco s dlouhou výdrží a silnou pigmentací, nebude to nic pro vás, výdrž je spíše slabší. Co mě ale zaujalo hodně, je vůně rtěnky, strašně mi něco připomíná a já za boha nemůžu přijít na to co :D Ale každopádně je mi ta vůně příjemná :)
Zde jsem se vám pokusila zachytit tu krásnou barvičku :) Moc to nešlo ale snad aspoň trošku vidíte jak odstín vypadá...krásná jemňounká růžová. Bohužel nemám fotku na rtech, mám rýmu a popraskané rty, takže rty případně dodám později :)

Co na tuhle kolekci říkáte? :)

9 komentářů:

  1. Nude odstíny mám ráda, ale tahle kolekce mě moc nenadchla. Obaly jsou ale krásné!

    OdpovědětVymazat
  2. Ja ruze pouzivam len minimalne ale musim uznat ze obal tychto ruzov sa naozaj podaril. Vyzera luxusne a uz len kvoli nemu sa na ne pozriem v drogerii. Ked nie pre mna tak maminku isto potesi :D .

    OdpovědětVymazat
  3. Odstíny se vážně povedly! a hlavně samotný vzhled rtěnek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám Julliane a jsem nesmirne spokojena, krasna nude/pink prijemna rtenka, nezaleza do vrasek, nestahuje koutky, prijde mi spis jako balzam protoze na rtech je fakt eno nuno,vubec by mi nevadilo kdyby byla i nejaka vyrazna kolekce :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné rtěnky, potřebuju alespoň 4 :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já pořád váhám kterou :D nejradši bych vykoupila všechny:/

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  7. KDYBY NĚKDO VĚDĚL JAK SE DÁ SEHNAT TAHLE RTĚNKA OD AISHWARYI RAI, BYLA BYCH MOC VDĚČNÁ A JSEM SMUTNÁ ŽE JSI O NÍ NENAPSALA, ONA JÍ MÁ TAKY (JE TO INDICKÁ SUPER SLAVNÁ HEREČKA)!

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)