čtvrtek 27. února 2014

VÝLET DO VÍDNĚ

O víkendu jsem vůbec poprvé v životě byla v Rakousku (když nepočítám jenom projíždění). Udělali jsme si totiž s přítelem takovej menší výlet do Vídně. Mě samozřejmě nejvíc zajímaly nákupy a hlavně Primark, takže jsem se na cestu těšila už asi 2 měsíce dopředu :D O Primarku, o tom co jsem si koupila a o tom jak se mi líbil/nelíbil si povíme v příštím článku :)
Celkově musim říct, že když jsme Vídní projížděli tak se mi vlastně moc nelíbila...taková šedivá, všude samej jeřáb, nic moc....ale jakmile jsme zaparkovali a šli se podívat do centra, tak to už bylo jiný kafe. Jedna historická budova vedle druhý, ještě ke všemu jsme vychytali opravdu nádherný jarní počasí takže to byla paráda. Určitě se tam chci ještě někdy podívat, ale na delší dobu abych si stihla všechno prohlídnout a hlavně se podívat do Prateru, to je můj sen :)
U Rathausu byla navíc velká ledová plocha s různými uličkami, kde lidi bruslili, všude plno stánků s jídlem, pitím, samýma dobrotama, no prostě jsem se tam pěkně nadlábli :D Taky když jste někde na výletě, tak jde vaše zdravý stravování stranou? Já si vždycky hrozně dopřávám, jsem hrozná :D
No každopádně mě Vídeň docela dostala (dostaly mě i Mozartovy koule, myslela jsem že budou hnusný, což jsem se teda šeredně spletla). Kdo třeba plánujete cestu, mrkněte na konec článku, je tam tip na super a hlavně né zas tak drahé ubytování ve Vídni :)
A teď už ten tip na ubytování. My jsme si na booking.com zarezervovali hotel Europahaus Wien a byla to musim říct opravdu skvělá volba. Pokoj byl krásný, čistý, útulný a v ceně byla i snídaně, kde jsme se opět pěkně nadlábli :D Hotel je v krásném parku a je i nedaleko metra, takže se v pohodě dostanete do centra. Cena za jednu noc pro dvě osoby i se snídaní byla 48 euro, což je myslím na Rakousko docela pěkná cena :)

Návštívili jste někdy Vídeň? Pokud ano, jak se vám tam líbilo? :)

5 komentářů:

  1. Zatím jsem Vídeň nikdy nenavštívila, ale ráda bych to napravila! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vídeň je nádherná, ale ty ceny už ani moc ne =( všecko je tam hrozně drahý, ale jezdím se tam alespoň pokochat =)

    http://lovelinessbytess.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, hlavně jídlo, pečivo....jezdím často do Německa a to se teda cenama nedá srovnávat :)

      Vymazat
    2. tam také není nejlevněji, ale pořád je tam levněji než v Rakousku =) Mít takhle blízko Londýn, ikdyž se mi jako město vůbec nelíbí, tak se vrátím bez výplaty =D

      Vymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)