středa 5. února 2014

OBLÍBENCI - LEDEN

1. Milani stíny na oči v tužce, odstíny č.10 Almond Cream a č.09 Café Au Lait - tyhle tužky jsem v lednu používala hodně často. Tělovka Almond Cream je ideální na waterline, vypadá moc hezky a oko to tak hezky otevře a projasní. Nebo je taky výborná na celé víčko jako podklad pro stíny. Druhý odstín je zase ideální na rychlé líčení, když potřebujete za 5 minut vyběhnout z baráku. Tužkou udělám linku nad horními řasami nebo s ní přejedu celé víčko, jakmile tužka zaschne tak s ní nic nehne. Je to limitka, tak pokud se vám zalíbily, tak neváhejte :)
2. Parfém Chloe - tenhle parfém jsem dostala k Vánocům a naprosto ho zbožňuju, nevoním se prakticky ničím jiným momentálně. Navíc ten roztomilej flakónek s mašličkou, radost pohledět ;)
3. Hakuro štětce - v lednu jsem si pořídila do sbírky další Hakuro štětce, jelikož jsem k Vánocům dostala dárkovou poukázku na ně. Absolutně nemám co bych jim vytkla, dle mého jsou na, to kolik stojí, opravdu skvělé. Koupila jsem si 3 štětce na oči a jeden na tvářenku, ale víc vám neprozradím, ještě tento nebo příští týden vám je ukážu pěkně zblízka :)
4. Suchý olej Loreal Elvital - tento olejíček jsem si přivezla z Německa, ale koukala jsem, že se dá sehnat i u nás, což je skvělá zpráva. Já ho používám děsně ráda na suché i vlhké vlasy, krásně vlasy uhladí a zhebčí...určitě se na něj v drogérce mrkněte :) Mně se líbí, že ho do vlasů jen nastříkám a nemusím si tak od něj vůbec mastit ruce.
5. Řasenka Rimmel Scandaleyes Lycra Flex - tak tahle řasenka mně opravdu hodně překvapila. Pro mně je to jedna z nejlepších řasenek jaké jsem kdy vyzkoušela. Řasy mi opravdu hodně prodlouží, neslepí mi je, nenanese na ně vrstvu "betonu" takže jsou krásně ohebné a co hodně oceňuju je to, že se skvěle odličuje, postačí na ní jakákoliv micelárka. Prostě super.
Co se týče doplňků, hodně jsem si oblíbila tento náhrdelník z německého HMka, který mě stál jenom jedno euro ve slevě :D Ozvláštní každý i sebejednodušší outfit.
Tento měsíc vám dám i tip na jeden super film, který jsem viděla právě v lednu ;) Jmenuje se La Cara Oculta. Jedná se o španělský film a je vážně vážně dobrej. Pokud máte rádi tajemno a trochu mysteriózní filmy, bude to přesně něco pro vás. Jenom vám dám jednu dobrou radu, nedívejte se rozhodně před puštěním na trailer, připravily byste se o překvapení, které právě dělá ten film tak dobrým. Absolutně totiž nechápu jak může někdo dát do traileru něco, co se vlastně dozvídáte až po hodině filmu :D Prostě si nic nezjišťujte a jděte koukat!

6 komentářů:

  1. Zaujal me ten film, mrknu po nem:)
    Chloe ma krasny flakonek:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, tak na ten film se musím podívat, díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  3. Film jsem viděla a taky rozhodně doporučuji. Kde se prosím dá sehnat ten olejíček na vlasy? Nikde jsem ho zatím neviděla.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty tužky už mě dlouhou dobu lákají! uff asi si je budu muset pořídit ;)

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)