pondělí 13. ledna 2014

RECENZE: KRÉM NA RUCE VICHY NUTRIEXTRA

Jelikož jsem narazila asi na ten nejlepší krém na ruce, který se doteď vyzkoušela a jelikož ho už mám na dně, nastal čas abych vám o něm řekla pár slov :)
Tak v první řadě - jedná se o krém na ruce Vichy NutriExtra. Co se týče Vichy, tak na tuhle značku jsem až donedávna měla spíše negativní názor. Přišla mi dost a zbytečně předražená a taky jsem byla přesvědčená, že to co slibuje v reklamách se snad ani splnit nedá (viz. krémy proti vráskám a tak :D). Momentálně se můj názor ale docela mění, protože jsem vyzkoušela tenhle krém a taky pleťový krém z řady Ideália, který byl prostě super a možná si i někdy pořídím plné balení, protože jsem pro něm měla pleť jako dětskou prdýlku. 

Teď už ale k samotné recenzi krému a jeho vlastnostem.

Oficiální popis: Krém na ruce zajišťuje až 1 den hydratační ochrany rukou. Pokožka je chráněna proti vysušení i po umytí rukou.Je hypoalergenní a má nemastnou a nelepivou strukturu.  Neobsahuje parabeny. Tento extra výživný krém na ruce proniká do nejhlubších vrstev pokožky, kde ji vyživuje a chrání proti vysoušení. Obsahuje glycerin a bambucké máslo a je vhodný zejména pro suchou pokožku.
Krém má lehkou konzistenci, vůbec není nějak přehnaně hutný, to nemám u krémů na ruce moc ráda. Dobře se rozmazává, velice rychle se vsakuje a co je pro mě hodně důležité - opravdu nezanechává na rukou mastný film ale přitom ruce zhydratuje a vyživí. Opravdu je pravda to co se píše v popisu, že budete mít ruce hydratované i po umytí rukou. Přesně tenhle problém mám totiž s krémy od Essence, které mám jinak moc ráda, protože moc hezky voní (teďka mám na mysli především ty krémy z vánočních limitek, to je něco úžasnýho pro můj nosánek), ale jakmile si umeju ruce, mám je zase totálně vysušené a musím si je tak mazat dvacetkrát denně. S tímto krémem si ruce namažu dvakrát za den a stačí mi to (...a to mám teď v zimě ruce suché docela dost)

Co se týká vůně, tak ta je taky moc pěkná, taková nenásilná, jemná, svěží a nevím víc jak jí popsat, protože je podle mě a mého přítele nepopsatelná :D Ale myslím si, že bude tak 90% lidí vonět ;)
Tento krém na ruce tedy můžu určitě doporučit, já až vypotřebuji ty všechny krémy co mám doma, tak si ho klidně koupím znova, je to opravdu balzámek pro zimou vysušené ručičky :). Člověk by i řekl, že bude stát hodně, ale jeho cena je 136 kč za 50 ml, což mi přijde v pohodě ;) Sice 50 ml zase není tolik a celkem rychle se vypotřebuje, za tu kvalitu kterou dostanete se to ale myslím hodně vyplatí. Koupit ho můžete buď v lékárně nebo například na parfums.cz, kde jsem ho pořídila i já.

Jaký je váš oblíbený krém na zimu? A jestli jste tento krém vyzkoušeli, jak vám vyhovoval?

3 komentáře:

  1. Tak ten vypadá hodně dobře :) ! Možná se i podívám, ale teď mám v zásobě několik krémů na ruce, asi 5-6 :D !
    Pokud Ti ale můžu nějaký doporučit, můj dosud nejoblíbenější krém na ruce je od Dermacolu Aroma Time, takové to krásné růžové balení. Ten si nemůžu vynachválit, určitě si ho koupím zase :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo to je nejoblíbenější krém mojí mamky, ten je opravdu fajn!

      Vymazat
  2. vypadá úžasně :) zatím mám dva nebo tři krémy na ruce, ale až dojdou, zkusím tenhle! :)

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)