pondělí 6. ledna 2014

NOVÝ DIÁŘ, KONEČNĚ!

Třikrát hurá. Konečně jsem objevila diář, který není přeplácaný, není moc barevný, moc velký, moc malý, moc drahý...prostě takový, který mi téměř vyhovuje (píšu téměř, protože aby mi vyhovoval úplně, musel by mít u sebe ještě poutko na mini tužtičku). Je super roztomilej, protože má na sobě vyražený malý medvídky...na druhou stranu je ale i elegantní, protože je celý černý s červenou gumičkou :) Prostě perfektní. Vlastně ne...skoro perfektní. Úplně perfektní by byl můj vysněný Filofax....jen si ještě nejsem jistá, jestli jsem schopná dát takový peníze za diář. Uvidíme, třeba se na něj jednou taky dostane.

Málem bych zapomněla, koupila jsem ho v knihkupectví Kanzelsberger za 115 korun. :)

Jaký diář jste si na letošek pořídili vy?

5 komentářů:

  1. páči sa mi kontrast červenej a čiernej : )

    OdpovědětVymazat
  2. je naozaj krasny! ja som si kupila v kancelarskych potrebach taky pekny ruzovy :)

    Inak pozyvam na Nobilis Tilia giveaway a k tomu par drobnosti. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Ti medvídci jsou sladcí :)) Já jsem si pořídila fialový a k tomu ještě malý notes s úžasným potiskem do fialova! :))

    OdpovědětVymazat
  4. přesně tento mám a jsem s ním zatím moc spokojená, navíc koupí přispíváme na nadaci Terezy Kerndlové :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? Tak to jsem vůbec nevěděla, díky za informaci ;) hned mám z toho diáře ještě větší radost!

      Vymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)