středa 22. ledna 2014

INTERNETOVÉ NAKUPOVÁNÍ

Hezký den,

dnes si dáme trochu netradiční článek a to tipy na moje oblíbené eshopy a taky jedno takové mini varování. Nápad na zpracování tohohle článku mě totiž napadl ve chvíli kdy jsem si šla vyzvednout svojí objednávku, na kterou jsem byla upozorněna emailem i smskou a objednávka pro mě, světe div se, nebyla připravena ...no nic, k téhle negativní zkušenosti se dostanu :) Začneme ale eshopy se kterými jsem byla vždycky moc spokojená :)
Eshop ze kterého asi obecně objednávám úplně nejvíc. Mají super ceny a hlavně ten výběr! Co hlavně oceňuju, že mají i lékárenské značky jako je třeba Bioderma nebo Vichy ;) Seženete tu ale i profi kosmetiku jako je třeba Dior nebo Chanel, já bych nejradši celý tento eshop vykoupila :D momentálně se chystám na tvářenku od Mac (což je mimochodem skvělé pro mimopražské jako jsem já - do Prahy jezdím párkrát do roka, takže se do Mac obchodu zas tak často nedostanu). Cena za dopravu je 89,- kč ale eshop nabízí i osobní odběry v Praze, Brně a Ostravě. Já jenom čekám až na seznamu přibude i Plzeň, to pak budu úplně nejspokojenější :)
Kdo by neznal eBay, studnici všeho možného i nemožného :D Dají se tam najít opravdu poklady za pár korun, ale na druhou stranu je to taky pěkný žrout peněz, jednu dobu mi chodilo třeba i 10 balíčků týdně a já si vůbec neuvědomovala kolik v tom vlastně končí peněz. Momentálně se tedy už docela krotím a snažím se objednávat minimálně. Hlavně tam hledám kosmetiku, která se třeba u nás nedá sehnat, na to je to tam skvělé. Jinak k tomu abyste mohli nakupovat na eBay budete potřebovat PayPal, který si ale založíte během pár minut i s minimální znalostí angličtiny, návodů na internetu jsou stovky. Pak samozřejmě založit účet na eBay, což je taky brnkačka - a můžete začít nakupovat. Než vám objednaná věc přijde počkáte si tak cca 3 týdny - někdy víc, někdy míň.
Eshop Hakura štětců mám taky moc ráda, hlavně protože nemají nijak přemrštěné poštovné  - 50 kč je myslim s ohledem na ceny jiných eshopů opravdu krásná cena. Mám zkušenost, že objednávka je vyřízená opravdu velmi rychle. Jediné co mi vadí je, že trvá strašně dlouho než naskladní nové zboží. Já sama jsem dostala k vánocům dárkovou poukázku na tyto štětce a momentálně čekám a čekám, až naskladní. Nyní je eshop dost vybrakovaný.
EDIT: včera eshop všechny chybějící štětce doplnil, tak pokud jste vyčkávali jako já, běžte nakupovat! ;)
Galaxie přání je další z mých oblíbených eshopů. Momentálně tam mají výprodeje laků na nehty a dost zajímavý ceny, takže rozhodně mrkněte! Já už mám objednáno O:) Jinak se mi líbí, že mají jak levnější značky jako třeba MUA ale i dražší jako třeba Urban Decay. Mě hodně lákají třeba i balzámy na rty Hurraw, které mají hodně zajímavý příchutě. Co se týče poštovného, tak je 60 kč a platit můžete třeba i přes PayPal - palec nahoru!
Tento slovenský eshop, který ale zasílá i do Čech za moc pěknou cenu poštovného - 43 kč, má taky úplně super výběr. Hlavně co se týče například balzámů na rty, ale co hodně oceňuju já je, že nabízí značku Nyx, která se přeci jenom tak snadno sehnat nedá. Pro milovnice dlouhých řas zase budou umělé řasy Ardell, ty jsou taky hodně oblíbené. Jak už jsem psala, cena poštovného je skvělá, ale zboží se odesílá jen jednou za týden ale to myslím není nic hrozného :) Já jsem byla moc spokojená.
A teď k té negativní zkušenosti. Ačkoliv je eshop docela vychvalovaný, tak já ho pochválit nemůžu. Jak už jsem psala v úvodu, dostala jsem smsku i email, že si mou objednávku mohu vyzvednout a když jsem tam přišla s tím, že si objednávku vyzvednu a zaplatím, tak mi bylo řečeno, že tam věci ještě nejsou a že jsem měla čekat ještě na nějakou jinou potvrzovací smsku. No co vám budu povídat, s paní v lékarně jsem se pěkně poštěkala, protože se ze mě snažila udělat blbce a to já nesnáším. Arogantnější ženskou jsem snad neviděla, dokonce mi nevěřila, že jsem smsku opravdu dostala a chtěla jí po mě na mobilu ukázat! No hrůza, takhle vytočená jsem už dlouho nebyla...Každopádně jsem pak volala na zákaznickou linku, kde se mi omluvili (aspoň, že to), uznali že jsem měla pravdu já a moje objednávka tam už měla dávno být a na moje přání jí i zrušili (absolutně jsem neměla chuť se do tý lékárny vracet a ještě jim dělat kšeft). Vím, že byla v tomto případě vina spíš na straně kamenné lékárny než na eshopu jako takovém, ale kdo vám zaručí, že se to samé nemůže stát i vám, že ano. Myslím, že v 98% případech by všechno proběhlo na jedničku ale já mám prostě na tyhle excesy štěstí :D Pokud byste si objednávku nechali přivést až domů, zaplatíte 79 kč, osobní odběr je za 29 kč. Ještě jsem zapomněla uvést, že já si na eshopu objednávala laky na nehty Four Seasons, mají i docela dost kosmetických věciček ;)

Snad se vám dnešní článek líbil, těším se na vaše tipy na super eshopy! :)


7 komentářů:

  1. Některé stránky znám, ale hezky jsem si rozšířila přehled, super článek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám ještě ráda kosmeticky-svet.cz, ale jinak všechny, co zmiňuješ jsou úžasné :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé no vidíš, na ten jsem úplně zapomněla, přitom tam taky ráda nakupuju :D

      Vymazat
  3. Aj ja by som chcela objednať s ebay no troch sa bojíme (mama a ja ) že či nebudú niake komplikácie a tak :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. psala jsem ti email, určitě se nemusíš bát, není na tom vůbec nic složitého :) a pošta je ve většině případů zdarma :) kdyby se náhodou stalo, že by objednaná věc nedorazila tak ti eBay vrátí peníze :)

      Vymazat
  4. Chcela by som sa ťa spýtať koľko ťa vyšlo poštovné na ebay :) prosím

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)