čtvrtek 5. prosince 2013

OBLÍBENCI MĚSÍCE LISTOPADU


1. BED HEAD TIGI OBJEMOVÝ ŠAMPON - jednoduše skvělý šampon, na který chystám podrobnější recenzi. Je to ale jeden z mých velkých objevů, mým vlasům skutečně hodně sedí. Hlavně skutečně dodá objem, takže kdo máte zplihlouše, jděte do něj ;) Voní jako žvejky Hubba Bubba :D Takže určitě víte s kterým balzámem ho používám nejraději...no jasně, 3 minute miracle! ;)

2. RYOR DENNÍ KRÉM S CERAMIDY - došel mi můj oblíbený Niveácký krém a tak jsem se rozhodla, že nastal čas vyzkoušet něco trochu jiného Nechtělo se mi ale příliš utrácet a tak padla volba právě na tenhle krém na normální až smíšenou pleť od Ryoru. A byla to trefa do černýho. Sedne mi jak prdel na hrnec. Nic extra hutnýho ale taky né nic moc lehkýho, na zimu pro mou mastnější pleť naprostej ideál.

3. MATNÉ RTĚNKY RIMMEL BY KATE - rtěnky od Kate mám hodně ráda, to vy už moc dobře víte. Byla jsem moc ráda, když se k nám konečně dostaly i tyhle matné krásky. A mám je ráda i přesto, že jako docela dost vysušujou. Víc než kolegyně v černém obalu určitě. Chce to prostě dost balzámu a taky se každou půlhodinku kontrolovat v zrcátku, umí se totiž dost ošklivě rozpíjet...

4. KRÉM NA RUCE ESSENCE, ZIMNÍ KOLEKCE - jak já jsem se těšila, že Essence na Vánoce přijde zase s nějakýma vůněma jako je skořice, perníček atd...a oni nám pro změnu vymysleli vůně ovoce a čokolády. Upřímně nic moc teda. Jediná vůně, která mě jakožto milovnici všeho banánovýho zaujala je právě banán s čokoládou. Účinky na ruce jsou vynikající, krémy Essence prostě umí.

5. DERMACOL IMPERIAL MAKEUP - zase jednou se Dermacolu něco povedlo (a to ještě nevím jak jsou na tom ty jejich nové rtěnky, snažím se drogériím vyhýbat, šetřím!). Tenhle makeup totiž vůbec není špatnej. Krytí ucházející, nelesknu se po něm ,takže ani nepotřebuju moc pudru...na zimu muj velkej favorit.

zdroj: wehearit.com
 

A ještě vám dám na závěr jeden tip na skvělej fim, kterej mě v listopadu opravdu dostal. Jmenuje se Sedm Životů a hlavní roli v něm hraje Will Smith. Možná, že ho znáte, není to zrovna novinka...ale je to film, který ve vás prostě nějakou dobu zůstane. Pokud jste ho viděli, tak se mnou musíte souhlasit. Pokud ne, udělejte to, litovat určitě nebudete ;) ...Pro dnešek vše, přeji vám hezký večer!

5 komentářů:

  1. Ryor ma super kremy. Po kremech od Essence jeste musim mrknout.

    OdpovědětVymazat
  2. tak na ten film se musím kouknout, díky za tip! :) a ta rtěnka od Kate vypadá krásně! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi z Plzně viď? Kde jsi prosímtě sehnala ten Essence krém? Já se na něj ptala v Rossmanu (Plaza) i v DM (Olympia) a nikde ho neměli... Na ten banán mám taky zálusk, ty dva si myslím odpustím. Loni to asi fakt bylo lepší - i podle obaly mi přišly hezčí, mnohem vánočnější...
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. krem od essence som si ešte zatial nekupila ale pači sa mi ta ich kombinacia :))

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)