úterý 3. prosince 2013

JÍÍÍDLO...ANEB POTRAVINY, KTERÉ JÁ MŮŽU!

Hezký večer!

Slíbený článek je tu ;)


Ovesná kaše z M&S
pro mě jedna z nejlepších snídaní na světě! Je strašně jednoduchá na přípravu (doporučuju přípravu v mikrovlnce, je to rychlovka) a chutná naprosto výborně. Pokud vás zajímá jak si jí připravu já, zapátrejte v záložce jídlo, nějaký fotky týhle super kašičky tam určitě najdete.


Vánoční čaj z DMka
Tenhle čaj jsem sice koupila v Německu ale měl by být k dostání i tady u nás. Doporučuju vám ho koupit, pokud milujete takové ty klasické vánoční příchutě a vůně. Jsou z něj cítit především mandle, skořice...na zimní večery při svíčce ideální.



Směs oříšků z Kauflandu
Tyhle oříšky mám nejradši právě na kaše, buď na ovesnou nebo na jáhlovku. Je to směs lískáčů, vlašáků, mandlí a mých nejoblíbenějších kešu oříšků. Škoda jen, že u nás doma mizí rychlostí blesku :D


Celozrnné lupínky z Lidlu
...aneb levnější varianta Fitness lupínků. Mají celkem tři druhy a zrovna tyto ovocné jsou nejhorší :D, jiný ale bohužel momentálně doma nemám. Pak jsou k dostání ještě čokoládové s jahodami a jogurtové s višněmi a ty jsou fakt boží! Akorát, že pravidelně nejdřív vyžeru ty čokoládové a jogurtové lupínky a zbyde mi jen ovoce a obyč lupínky :D


Burákové másličko z M&S
Neexistuje lepší kombinace než opečený toust, burákové máslíčko a banán. Tohle máslíčko je vynikající, má vysoký podíl arašídů a výbornou chuť, pokud jste ještě nezkoušeli tak doporučuju!


BeBe dobré ráno mini odkudkoliv
Né zas až tak zdravá věc, ale moc moc dobrá. Hlavně v kombinaci s bílým jogurtem a banánem. A ty kakaový jsou ještě lepší!


Jáhlová kaše Nomina z Billy
To nejlepší na závěr. Tahle kaše u mě doma mizí rychlostí blesku, nebo spíš mizela...poslední dobou nějak nemám na nic chuť, takže ani na mé oblíbené vymazlené snídaně...:(

Dobrou noc!

4 komentáře:

  1. Šári tento příspěvek je riskantní prohlížet v jedenáct večer...produkty ze Spencera vypadaj hrozně lákavě...a čaj taky...

    OdpovědětVymazat
  2. tu ovesnou kaši z M&S musím vyzkoušet, vypadá tak lákavě! :)

    OdpovědětVymazat
  3. M&S mají skvělý výběr potravin. Doporučuji ochutnat i jejich vína či lahodná ochucená mléka! Zvlášť těch se nemůžu nabažit a mohl bych jich vypít litry :))

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)