středa 13. listopadu 2013

JAK JSEM SI UDĚLALA RADOST :)

Hezký den,

dnes mám pro vás trochu netradiční článek, ale chtěla jsem vám prostě ukázat, že jsem ujetá nejen na kosmetiku ale i na jiný věci, třeba na svíčky a všechno kolem nich :) Už dlouho jsem chtěla vyzkoušet svíčky Yankee Candle ale přeci jenom to není zrovna levná záležitost, tak jsem si řekla, že nejdříve prubnu jejich vosky do aromalampy. A pokud s nimi budu spokojená můžu s klidným svědomím utratit peníze i za velkou svíčku. Abych ale mohla pálit vosky, musela jsem si pořídit i onu důležitou věc - aromalampu.


Tuhle krásnou vánoční se sobíkama (sobíci na všem - další moje úchylka :D) jsem si koupila na TOMTO eshopu za 149 korun :) Lampička přišla opravdu rychle, akorát byla v hrozně obří krabici...jsem docela koukala, když mi to na poště dávali, jsem se bála, že jsem si omylem objednala něco jinýho :D


Vosky jsem si objednala na oficiálním české eshopu TADY, jeden vosk stál 45 korun. No co vám budu povídat, jsem z nich nadšená...za chviličku provoní celý byt, pro milovníka svíček a vůní je to opravdu nádhera :) už jen samotná krabice s vosky provoní celou místnost....
Myslím ,že taková aromalampička s pár vosky by vůbec nemusela být ani špatný dárek zrovna k Vánocům, které tu budou už opravdu za chviličku :) Já brzo chystám další objednávku a možná, že i zainvestuju do větší svíčky....na stránkách je opravdu mega výběr, vybrat by si měl každý. Tolik druhů netradičních vůní...tím se může pochlubit jen Yankee Candle! Z těch co jsem si objednala já, mi nejvíce voní "Apple & pine needle", ten vosk prostě nemůžu přestat očuchávat :D

Máte doma nějakou svíčku od Yankee Candle? Hrozně by mě zajímalo jakou vůni máte nejradši ♥

9 komentářů:

  1. Yankee doma mám! :D Jahodovou! :)
    A ta aromalampa je uplně skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Yankee svíčku jsem měla jednu jedinou, ale absolutně jsem jí milovala a ikdyž jí mám už vypálenou, mám jí pořád doma schovanou, protože ta vůně se v tom kalíšku pořád drží a já si k ní ráda čichám:-D proč musejí být tak zatraceně drahý?:-D
    jinak tyhle vosky jsou skvělý takhle na vyzkoušení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, než člověk vrazí takový nekřesťanský prachy do velký svíčky, chce to si je očuchat a vyzkoušet takhle ;)

      Vymazat
  3. Taky jsem nedávno kupovala, ale tak hezkou tu lampu nemám :-/ :D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si koupila aroma lampičku minulý týden a sehnala jsem obyčejnou hnědou kterou jsem chtěla aby mi ladila do obýváku :) a YC vosky jsem si koupila také akorát 3 a jeden stál 35 u nás v květince :). Nádherně provoní místnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak tos je sehnala za pěknou cenu...já je musela koupit přes internet, nevím kde je u nás v Plzni prodávají :(

      Vymazat
    2. Mají je v Tescu na Rokycanské v obchůdku na kraji - hned u vstupu. Balí tam dárky a mají tam hodně YC svíček. Akorát ta prodavačka tam není moc ochotná...:P
      Jana

      Vymazat
  5. Lampička je krásná, zrovna dneska jsem si v Albertu koupila stejné svícny ale aroma lampu tam neměli :)

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)