čtvrtek 3. října 2013

MOJE INSTA ZÁŘÍ

Zdravím!

Dnes si zas dáme jen pár instagramových zářijových fotek, pokud byste mě náhodou chtěli sledovat tak můžete TADY :)
Jinak, taky vám to září tak strašně uteklo? Mě úplně závratnou rychlostí, ani jsem skoro nestíhala nic fotit :D Už je říjen, uteče to jako voda a za chvíli budou Vánoce...né teda, že by mi to nějak vadilo ale asi bude pravda to, že čím jsme starší tím nám ten život bude utíkat tak nějak rychlejš...ach jo, asi na mě jde nějaká podzimní sentimentální nálada :)

upekla jsem oblíbený celozrnný loupáčky, na snídani nejlepší! / tohle je přesně jedna z těch bezva snídaní / tohle už tak bezva není aneb obří pavouk u nás v obýváku! / taky jsem hlídala našeho prcka, nebylo to vůbec jednoduchý :D

miláčik měl narozeniny, takže jsem dělala krtkův dort :) / ujíždím na oříšcích a ovoci z Mixitu! / taky hraju Poua, spíš tedy Pouí slečnu / jedna taková páteční dietka :D

já tak ráda sbíram houby! Tohle byl poslední úlovek z minulého týdne...nic moc :( / zase začínám s ovesnýma kašičkama, tady na fotce je s medem a Mixitem :)

1 komentář:

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)