neděle 8. září 2013

OBLÍBENCI MĚSÍCE SRPNA


1. Tělové mléko do sprchy Nivea - i když jsem se už konečně naučila po každej sprše namazat krémem, tak jsem si stejně řekla, že tuhle novinku musím vyzkoušet. Řeknu vám ,že pokud se sprchujete ve spěchu a nemáte čas se normálně namazat, tak tohle bude přesně pro vás. Opravdu to moc hezky hydratuje....nevím teda jak v zimě, kdy jsme všechny pěkně vysušený :D, to možná ta hydratace stačit nebude....každopádně na léto supr pomocník :) Já mám tuhle bílou verzi na normální ple, přišlo mi že voní trochu příjemnějc než modrá verze :)

2. šampon a kondicionér Garnier Fructis Oil Repair - tenhle šampón s balzámem momentálně používám, a přijde mi, že je to takový lepší drogérkový průměr. Šampon je taková klasika, co suprově pění a vlasy dobře umyje...nebudu se moc rozepisovat, chystám článek :) S balzámem jsem taky vcelku spokojená, krásně ovocně provoní vlasy....

3. Tvářenka  Maybelline Colorama - tvářenku jsem už opravdu hodně dlouho potřebovala a tak jsem v drogerii sáhla po téhle. Opět si myslím ,že je to spíš takový střed, žádná hrůza ale ani žádná sláva. Tvářenka docela dost práší a po chvíli se začne vytrácet....stejně jí ale používám často, strašně se mi totiž líbí odstín (číslo 101). Krásná broskvová barvička, která vytvoří jen takovou zdravě vypadající barvu na tvářích :)

4. Eos balzám na rty - tento balzámek jsem si koupila u Plum na eshopu protože jsem po něm toužila už opravdu dlouho. Není to sice nic co by vám zachránilo popraskané rty (na to je lepší Carmex) ale asi to dělá ten roztomilej obal nebo nevim ale já si s ním mažu pusu asi 10 krát do hodiny D Furt si s nim hraju a mažu se :D Mám příchuť Summerfruit a opět bude detailnější recenze, ale můžu vám říct, že tenhle balzámek chci ve všech příchutích :)

5. Korektor Catrice Camouflage - výbornej korektor! Nepoužívám ho sice na kruhy pod očima, na to mám jiný favority, ale na co je úžasnej tak to jsou červený flíčky a místa kolem na nosu. Zakamufluje je opravdu dokonale. Pokud máte s flíčky stejný problém jak já, vyzkoušejte ho, neměli byste litovat :)

Co se týče doplňků, tak u mě jednoznačně vedly tyhle hodinky, který jsem pořídila na eBay asi za 60 korun :)

A ještě vám dám jeden tip na gumičky alá šňůra od telefonu, který jsou opravdu super. Nelámou vůbec vlasy a vypadaj v nich moc pěkně....já jsem jich koupila 10 na eBay asi za dolar, ale viděla jsem je i u vietnamců za pár korun :)

Co jste si v srpnu oblíbily vy?

7 komentářů:

  1. Ty hodinky mám taky , ale bohužel je nenosím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakto? :D Dyť jsou tak pěkný, všichni mi je chválí :)

      Vymazat
  2. jé tu gumičku chci hrozně dlouho! Je teda dobrá řikáš jo? a ten balzámek taky potřebuju no

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je výborná Markét, od tý doby co je mam už ty látkový vůbec nenosim :)

      Vymazat
  3. ten korektor mám a je parádní!! :)
    Any

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně tyhle gumičky mám také z ebay a nemůžeme si je s mamkou vynachválit. Jen mě pobavilo, že jsem je nadšeně jako horkou novinku ukazovala tetě a kamarádce a obě mě překvapily tím, že už je znají dlouho a že je má prý skoro každý vietnamec :D tak nic no ... :D
    Jinak hodinky Geneva jsem objednávala nedávno babičce (černé s kamínkama) a jsou opravdu nádherné a taky cca 64,- nekup to vid :)
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ty hodinky mám taky, akorát ještě s kamínky. Dnes jsem přidala recenzi - jsou moje nejoblíbenější :)

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)