čtvrtek 1. srpna 2013

LADYBOX- EDICE JUST MARRIED

Doufám ,že vás tímto článkem neunudím, vím že je teď Ladybox na každém rohu - blogu :D Ale nedá mi to....musím se s vámi prostě podělit o moje nadšení :)


Celá tato hlavní bílá krabička (pevná, bytelná - to se mi líbí!) byla ještě v jedné růžové krabičce (to se mi nelíbí - na poště na mě koukali trochu divně....boxík bych dala do normální krabice prostě). Jinak hlavní bílá krabička se mi líbí i když popravdě bych raději aby se design krabiček stylizoval spíš do bývalé podoby Senzaboxu...jejich krabičky byli veselejší, toto mi přijde trochu nudné už...


V boxíku samozřejmě nechyběl dopis s popisy všech produktů. Pečeť na dopise mi nešla rozlomit takže jsem si dopis velice šikovně natrhla :D Co se týče výstelky - tentokrát to byly růžové "harmoničky" - spokojenost.


Teď už přejdeme k produktům - zleva doprava. Sprchový gel Palmolive Mediterranean moments. Značku Palmolive bych v boxíku mít nemusela ale tento sprcháč hezky voní a je to novinka na trhu, takže nemám nic proti. Sprcháče se nikdy neztratí.

Sprchová pěna Rituals s vůní Tai Chi.Tato pěna už jednou v boxu byla ale tahle varianta voní mnohem lépe. Vlastně voní opravdu moc hezky a já mám tyhle malé cestovní balení strašně ráda. Hlavně na léto když věčně někam jezdim je to super....přece se nebudeme vláčet s velkýma flaškama, že jo :)

Naturkosmetik Berlin šampon. Další cestovní balení ;) Šampon jsem zatím nezkoušela takže nemůžu posoudit, ale vyzkouším ho opravdu ráda. Je to totiž 100% přírodní šampon bez sulfátů a silikonů - na to já sice moc neslyším, ale třeba mi to s vlasy udělá zázraky :D Uvidíme.

Vzorek Macadamia deep repair mask. Konečně budu moct tuhle vyhlášenou masku vyzkoušet! Jestli mi bude vyhovovat tak si jí asi koupím v plném balení, zrovna mi došla oblíbená Wonder maska ;)

Famous sada na obočí. To je tak když furt na netu vybíráte nějakou pěknou a né moc drahou sadu na obočí, pak rozbalíte Ladybox a najdete jí tam v plném balení! :D Za tu jsem fakt šťastná....už jsem jí i zkoušela a přijde mi fajn, dokonce i pinzetka mi přijde použitelná a to je už co říct :D Akorát teda využiju akorát ten nejtmavší odstín, ostatní dva jsou na mě moc světlé.

Libebit ručně vyráběné mýdlo. Každý dostal jinou variantu tohoto mýdla, já dostala zrovna tuhle krásnou citrusovou variantu ;) Co říct, tuhá mýdla rozhodně nevyhledávám, ale jsem za něj ráda....už si hoví v koupelně na umyvadle.

Cornies s hořkou čokoládou. Moje nejoblíbenější kukuřičné chlebíčky! Kupuju si je často když mám chuť na čokoládu a nechci do sebe nacpat celou tabulku :D Tyhle chlebíčky uspokojí moje chuťové buňky a to mi stačí. Nemusím snad podotýkat, že moc dlouhou dobu nevydržely :D

L´oreal Paris fix na oči Super Liner Blackbuster. Tyhle linky jsem si chtěla už dlouhou dobu koupit, takže tvůrci Ladyboxu vyslyšeli moje přání. Už jsem je zkoušela a moc nadšená z nich zatím nejsem, možná je to teda mojí né moc velkou zručností ale nejde mi s nimi nakreslit tenká linka, takže dělám silnější. Navíc se mi linka po nějaké době začne rozmazávat....no uvidíme, zatím je nijak hodnotit nebudu.

Yves Rocher rtěnka Grand Rouge. Tenhle produkt byl personalizovaný....a u mě se personalizace vydařila! Našla jsem krásnou nude až hnědou barvičku, která mi i docela sluší bych řekla. Rtěnka je krásně krémová a nezalézá do vrásek. Jsem spokojená...ani mi  nevadí, že je od Yves Rocher (musíme doufat, že v příštím boxíku tuhle značku nenajdeme ;) )


Co říct na závěr - snad jen - velká spokojenost! Myslím, že využiju úplně všechny produkty. Kdyby takhle vypadal boxík každý měsíc tak skáču metr vysoko. Něco mi ale řiká, že to tak nebude :D Necháme se překvapit. Co na "just married" edici říkáte vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)