neděle 5. května 2013

DUBNOVÝ RANDOM

Co všechno jsem v dubnu dělala?

dělala jsem si ty nejlepší obědy / konečně dopsala bakalářku - ten nejhezčí pocit, mít jí svázanou na stole :D / mírně jsem zapíjela narozky / objevila kouzlo Instagramu a fotila sama sebe :D

testovala nový Senzabox - recenze příští týden / uvařila si výbornou francouzskou cibulačku / jela za přítelem do Německa / objevila jsem bezvadný müsli, škoda jen že ho tady neprodávaj :(

vytvořila si novou závislost na Mekáčskym kečupu / byla na Matějský a vyfotila jen jednu přitroublou  fotku :D / dělala si ty nejlepší snídaně na světě! / a na závěr taky fandila včera našim hokejistům - i když to už moc do dubnového randomu vlastně nepatří :D


Jestli vás moje fotky baví, můžete mě sledovat na Instagramu - můj nick je _ssarinka_

Mějte se fajn a užívejte víkendu :)

17 komentářů:

  1. Super random! :) Dostala som chuť na jednohubky asi idem mrknúť chladničku :D

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý random :) gratuluji k dokončení bakalářky!

    OdpovědětVymazat
  3. vínko a jahôdkové raňajky, mňami.:))

    OdpovědětVymazat
  4. gratuluji k dokončení bakalářky!:) já jdu vázat zítra:) U mekáče prodávají takhle kečup v láhvy?:-D ten chci!:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Kečup není od Mekáča, ale z německýho Kauflandu :D

      Vymazat
  5. mňaam, ty těstoviny bych si dala! :)

    OdpovědětVymazat
  6. všude jídlooo, mam hlad :D těstoviny vypadají výborně :) btw, jaké si měla téma bakalářky? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem srovnání antických a moderních tragédií, nic moc no :D Snad to ale nějak obhájim, to je tedka nejdůležitější :D

      Vymazat
  7. taketo prispevky mam rada :) to jedlo vyzera genialne :)

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji ke svázání bakalářky, je to osvobozující pocit co :)
    A ty jednohubky..mňamka.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  9. Pretty nice post. I just stumbled upkn your weblog and wished too mention that
    I have truly loved surfing around your weblog posts. In any case I will
    be subscribing for your feed and I hope yyou write again soon!

    Here iss mmy web blog :: Chemist Direct Healthcare Products

    OdpovědětVymazat
  10. You can make your MCD photo looks better with an iPhone app from Cydia App Store.

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)