pátek 29. března 2013

SNÍDÁM, SNÍDÁŠ, SNÍDÁME..II.

Můj první snídaňový článek měl u vás velký úspěch a tak přicházím s jeho druhým pokračováním ;) Tento typ článku budu zařazovat každý měsíc, strašně mě totiž baví :D Možná budu přídávat i jiné fotky než jen snídaně...no uvidíme ;)

Celozrnné lupínky s borůvkami a jahodami, přelité mlékem 

 Jáhlová kaše s kakaem a medem

 Domácí celozrnné loupáčky podle Markétky a kakao

 Celozrnné lupínky, bílý jogurt a med => tahle kombinace je nejvíc nejlepší, mňam!

Trochu obyč snídaně, nestíhačka po ránu - celozrnný rohlík s burákovým máslem, máslíčkem a medem

Domácí ovesná kaše podle Julie s medem a mandlovými lupínky

Tuhle snídani jste už viděli, nedám na ní dopustit - Bebe sušenky, bílý jogurt a borůvky ;)

Co snídáte vy?


18 komentářů:

  1. Mňááááááámm! :) dala bych si všechny :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé snídaně :)). To já snídám každý den to samé - medové burizony s bílým jogurtem, to je největší mňamka :D.
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  3. Závidím, že si stíháš dělat takovýhle snídaně :D Já snídám zásadně každej den chleba s máslem a se sýrem, prostě už jsme si na to zvykla.. když je o víkendu čas, tak si dám lupínky nebo něco, ale chleba je prostě největší kámoš :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem dřív taky snídala jenom chleba nebo rohlíky s něčim, pak jsem se ale rozhodla, že takhle jíst prostě nebudu...tak prostě vždycky ráno vstanu o něco dřív, už jsem si zvykla ;)

      Vymazat
  4. mňam všetko vyzerá úžasne <3

    OdpovědětVymazat
  5. mnaaam, zbožnuju snídaně.. nejčastější snídám jogurt se storuhanym jablkem, arasídovým máslem, musli, oríškama, banánem a pár bebe mini.. Ale ted držím velikonoční notu a k snídani si dávám mazanec! mnam

    OdpovědětVymazat
  6. všechno vypadá skvěle :))
    snídaně jsou téměř rituály :D milujeme je!

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasné! Tá jáhlová kaše mě zaujala, nikdy jsem ji ještě nejedla!
    Já snídám "Sherkův lahodný nápoj" :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je výborná, je to značka Nomina a mají jí v Bille nebo ve zdravé výživě ;) A Shrekův lahodný nápoj vůbec neznám :D

      Vymazat
  8. asi mi budeš jezdit dělat každý ráno snídaně jsem se rozhodla:-D dala bych si všechno a ty malinký bebe jsi koupím a vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě by to ani nevadilo, strašně mě to baví :D a mini bebe vyzkoušej, je to mňamka! :)

      Vymazat
  9. Já moc nesnídám:/ štve mě to, ale ráno se k tomu nemůžu dokopat, teda hlavně přes týden když je škola, protože většinou nic nestíhám natož snídat:D ale tyhle snídaně,mmmm, jednim slovem mnam

    OdpovědětVymazat
  10. No teda, takové snídaně bych si nechala líbit ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkné, škoda, že moc sladké nemusím. Navíc jíst sladké tak asi za chvíli neprojdu dveřma :D ale vypadá to opravdu moc chutně..

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)