pondělí 25. března 2013

EBAY MÁNIE

Hezký večer!

zhruba před měsícem jsem si založila paypal a účet na ebay...od té doby jsem skoro neustále bez peněz :D Takže vlastně ani nevím jestli vám mám doporučit abyste si ho taky založili :D Ale joo...zkuste to, dají se tam najít fakt poklady za pár korun ;)

Dneska vám ukážu pár věcí, které mi za tu dobu stačili dorazit ;) Na cestě mám už ale asi další 10 balíčků, jsem hrozná :D Pod každou fotkou najdete odkaz i cenu. Balíčky většinou z Číny přijdou do 14 dnů, ale počkat si můžete klidně i měsíc....stejně jako já na jedny supr náušnice za 25 korun :D

Jinak pokud nemáte paypal a ani nevíte jak ho založit, nesmutněte. Není nic jednoduššího než si vygooglit "založení paypal účtu" a vyjede na vás spoustu návodů ;) Z vlastní zkušenosti můžu říct, že to opravdu není nic složitého. 


Náhrdelník: 40 kč
Náramek: 30 kč






Náramek: 20 kč



Nakupuje na ebay? Kdyžtak mi můžete i do kometářů házet odkazy na nějaký pěkný věcičky, zlobit se nebudu :D

7 komentářů:

  1. Jee super věci... ja na zahraničních e-shopech nenakupuju, protože paypal nemám založené a nějak se mi do toho pořád nechce, protože nějak vůbec nevím o co go a nerozumím tomu :D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. teda krásný věci, nejvíc se mi líbí ta gumička! :-))

    T.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám Paypal už dlouho a často přes něj nakupuji nejen na ebay :) Pěkné věcičky za super ceny!;)

    OdpovědětVymazat
  4. No tak dobrý, právě jsem si stáhla aplikaci Ebay a odteď tam nakupuju:-D Takové krásné a levné věci!:) Skvěle sis nakoupila!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no tak to je supr :D Kdybys našla něco krásnýho a levnýho tak dej vědět, už jsem si "dlouho" nic nekoupila :D

      Vymazat
  5. já se vážně divim, že se to těm asijským prodejcům vyplácí posílat to zadarmo :D ale je to super ! už mám vyhlídnuto spoustu věcín a zbývá mi jen se poprat s paypalem :D

    OdpovědětVymazat

Tisíceré díky za každý váš komentář! :)